طراحی سایت تعاونی مسکن با بهترین روش مناسب | پارس سئو

با طراحی سایت تعاونی مسکن مردم ایران میتوانند بصورت انلاین نسبت به بودجه مکان خود نسبت به پیدا کردن خونه مورد نظر خود اقدام کنند

طراحی وب سایت تعاونی مسکن به صورت تخصصی ای و واکنشگرا برای پشتیبانی از موبایل و تبلت این فرصت را فراهم می کند که اعضاء بتوانند در هر زمانی امتیاز خود را مشاهده و واریزی های خود را چک کنند. واریزی آنلاین با قابلیت صدور فیش واریزی هم ممکن می باشد .

ورود به تجارت الکترونیک یک حرکت الزامی برای بیشتر کسب‌ و ‌کارها به حساب می آید. اغلب متقاضیان شما به شکلی در فضای مجازی حضور مستمر دارند. پس شما هم برای شروع برندینگ باید خود را در فضای مجازی معرفی کنید.در این مقاله، ما برخی از مزایای طراحی وب سایت را برای کسب وکار شما را مورد بررسی قرار می دهیم.

در قرن حاضر، در صورتی که برای کسب وکار شما هیچ وب‌ سایتی وجود ندارد آن را بی هویت تلقی کنید. اهمیت حضور در دنیای آنلاین احتیاجی به توضیحات و مقالات طولانی ندارد. اکثرا می دانند که بازاریابی دیجیتال برای هرکسب وکاری خیلی مهم است و درآمد را به طرز عجیبی بالا می برد.

یکی از راههای حضور شما در دنیای آنلاین وب سایت شرکت شما می باشد. یک وب سایت دامنه‌ ای با تعدادی از صفحات حاوی محتوای سایت شماست. بعضی از شرکت ها فقط از راه وب سایتشان کسب وکار و تجارت می کنند .

برخی از مزایای طراحی وب سایت برای کسب­‌وکار شما 

۱.کاهش هزینه

بهترین روش برای رشد کسب ‌و کار شما این است که هزینه ها را کم کنید و فقط روی هدفتان یعنی رشد تمرکز کنید. کم کردن هزینه یک خاصیت طراحی سایت برای کسب ‌و کارها به شمار می رود.

وب سایت بهترین راه کاهش هزینه های کسب و کار و تجارت شماست است. هزینه نگهداری و اجرای یک وب سایت کار آمد صرفا چند میلیون است. بازاریابی مناسب وب سایت شما منجر به رشد مداوم و بیشتر کسب و کار شما خواهد شد. اگر وب سایت شما به شکل درست و صحیح طراحی شده و توسعه یافته باشد، تبدیل بازدید کننده به مشتری را ضمانت می کند .

۲.سهولت دسترسی

زندگی این روزها خیلی پرمشغله است و مردم به دنبال روش های آسان و راحت در بخش های مختلف زندگی خود می باشند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، آسان ترین روش برای خرید اقلام است.

امروزه با در نظر گرفتن به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اطمینان مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی بالا رفته است. این امر در نهایت می تواند باعث افزایش درآمد کسب ‌و کار شما شود.

۳.قابلیت دسترسی

حتی اگر تجارت شما دارای یک دفتر بزرگ در مشهور ترین نقطه ی شهر باشد موفقیت را ضمانت نمی‌ کند، چرا که این مکان فقط برای تعداد کمی از افراد قابل دسترسی خواهد بود. اما فضای مجازی در دسترس همه افراد دنیا است.

با استفاده از شرکت های حمل و نقل حاضر شما می توانید به آسانی در طی چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر منتقل کنید . پس وب سایت میزان دسترسی به کسب ‌وکار شما را افزایش خواهد داد.

۴.بازاریابی گسترده ‌تر

بازاریابی برای وب سایت شما آسان تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر نوع بازاریابی غالب دیگر می باشد. شما می ‌توانید برای تبلیغ وب سایت خود از بحث سئو سایت استفاده کنید که واقعا تاثیر گذار است و امکان سنجش آن وجود دارد.

درضمن شما می توانید با استفاده از سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و بعد کمپین را برای نتایج بهتر تقویت کنید. خواهید دید مزایای طراحی سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین خیلی پررنگ تر از بقیه موارد خواهد بود. به این خاطر که تمام مزایای دیگر را در بستر خود دارد.

۵.افزایش اعتبار

امروزه وب سایت اعتبار کسب ‌و کار شما را بالا می برد. داشتن وب سایت همچنین می ‌تواند شناخت نسبت به برند تجاری یا برندینگ شما را افزایش دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما ایفا کند. به همین دلیل، شما باید یک وب سایت برای کسب ‌و کار خود داشته باشید تا بتوانید درآمد بالا تری کسب کنید.

یک نکته ی مهم دیگر، طراحی وب سایت برای حوزه های مختلف مثل طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، خبری،.. وجود دارد که اگر به این نکته توجه شود، افراد زمانی وارد وب سایت شما می ‌شوند باید اطلاعاتی از کسب ‌وکارتان را ببینند، نه چیزی که اصلا وجود ندارد. در کل سایت خود را فقط به خاطر اینکه یک وب سایتی دارید راه اندازی نکنید.

۶.بروز بودن اطلاعات

اگر می خواهید متقاضیان خود را از پیشنهادات یا آفر های ویژه خود آگاه کنید، باید از ابزارهای محیطی همچون تابلوها، بیلبوردها و یا … بهره ببرید. اما راجب وب سایت ها شما می توانید آن را در زمان واقعی آپدیت کرده و پیشنهادات خود را را در هر تایمی که بخواهید به مشتریانتان نشان بدهید. از این روش می توانید دسترسی افراد به اطلاعات و در نتیجه فروش را افزایش دهید.

۷.ارائه خدمات بهتر

اگر شما کالایی را می فروشید و می خواهید ویژیگی های محصول را به مشتری باز گو کنید، می توانید مطالب مربوط به آن را در وب سایت خود بارگئاری کرده و خدمات مورد نیاز را به مشتریان خود ارائه کنید.

این کار موجب افزایش اطلاعات مشتریان در مورد محصول و اهمیت آن خواهد شد. شما همچنین می توانید یک بخش پرسش و پاسخ و نظر سنجی برای ارائه توضیحات لازم به مشتریان طراحی کنید.

۸.مزایای مادام العمر

وب سایت برای شما نتایج مادام العمری و دائمی را خواهد داشت. این به این معنی است که شما برای تبلیغات خارجی متناسب با بودجه ای که دارید، مدت زمان کمی را در اختیار دارید . ولی وب سایت شما همیشه وجود دارد و مزایای مادام العمری را برای شما خواهد داشت.

علاوه بر تمام ویژگی های بالا برای داشتن یک وب سایت شما می توانید برای افزایش کیفیت و ارتقا سایت خودتان از یکسری روش های طراحی وب سایت استفاده کنید تا از این راه به اهداف خود در دنیای مجازی برسید.

معایب وردپرس

معایب طراحی سایت با وردپرس 

برای پیشرفت کار طراحی سایت و قالب نیاز است که تمامی ویژگی های مثبت و منفی CMS ها را بدانید و کار و فعالیت های خود را گسترش دهید.

منبع باز بودن

وردپرس با نام کامل (Love that name, it WordPress) یک platform پلتفرم با سورس باز می باشد و همین موضوع خود به تنهایی هم می تواند امتیاز مثبت باشد و هم پوئن منفی!

از یک سو احتمال دارد امنیت شما را تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار بگیرد و برای سفارشی کردن بخش های مختلف احتیاج به پلاگین های مختلف داشته باشید. گاهی هم از سمت هکرها مورد حملات سایبری قرار بگیرید و برای این کار نیاز به سیستم امنیتی پیشرفته احساس می شود و حتما از شرکتی معتبر خدمات طراحی سایت را دریافت نمایید.

فرایند نگهداری مداوم

همانطور که گفته شد وردپرس برای شخصی سازی گاهی احتیاج به افزونه های جانبی دارد و از جهت رو هر چه میزان پلاگین ها بیشتر باشد امکان دارد که مشکلات عدم سازگاری به وجود آید.

در کل نگهداری و پیشگیری از تداخل کار افزونه ها با یکدیگر احتیاج به چک کردن و پیگیری مداوم دارد و چالش برانگیز است. بهتر است شما تنظیمات لازم برای پلاگین و افزونه ها را انجام دهید.

هزینه

هسته وردپرس هزینه ای ندارد و از زبان PHP می باشد ولی همانطور که مطرح شد شخصی سازی قالب و افزونه ها کاملا احتیاج به صرف زمان و پول دارد. ماژول ها و پلاگین های رایگان هم وجود دارند اما خیلی نمی شود به آنها اعتماد کرد روی آن ها حساب باز کرد و اکثرا کدهای درست و حسابی ندارند. اگر شما به عنوان یک طراح سایت این مقاله را مطالعه می کنید، خودتان می توانید با دانشی که دارید تنظیمات را تغییر دهید.

اما در حالت کلی فقط با بخش های رایگان وردپرس نمی توان یک سایت کاملا حرفه ای و اختصاصی را راه اندازی کرد.

 مسله سئو

خب اگر دستی بر آموزش سئو داشته باشید، این مسله را باید تابه حال فهمیده باشید که وردپرس رابطه مناسب و دوستانه ای با SEO دارد و بستر مناسبی برای سئو و بهینه سازی است. اما برای اشخاصی که در زمینه کار با سئو تجربه و دانش کمتری دارند، وردپرس برایشان کمی مشکل ساز خواهد شد.

سیستم آدس دهی و برچسب زدن یا همان تگ های محصولات و مقالات را در نظر داشته باشید. اگر یک محتوا بیش از حد برچسب گرفته باشد، توسط گوگل به عنوان Duplicate Content یا محتوای تکراری شناخته می شود و تاثیر بدی بر روی سئو سایت شما می گذارد.

نیاز به برنامه نویسی دارد

برای اینکه بتوانید تغییرات دلخواهتان را بنا به سلیقه خود و یا کارفرما در وردپرس ایجاد کنید، احتیاج به کار با CSST HTML , PHP دارید و از این رو شما باید دانش برنامه نویسی هم داشته باشید.

برای گسترش سایت و طراحی نیاز است که خط های کد با این زبان ها را در محیط سورس بنویسید. اگر بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید سعی کنید در هسته وردپرس تغییر ایجاد کنید، این امکان وجود دارد که سایت به مشکل بربخورد.

حجم بالا| نیاز به Minifier

در WordPress همه چیز پر حجم است و بزرگ شده اند و حجم بالایی از CPU گرفته می شود. به همین دلیل احتیاج به استفاده از ابزاری دارید که آن ها را تبدیل به نسخه کم حجم کند. شما نیاز به نصب HTML / CSS / JS minifiers دارید.

هزینه طراحی سایت

عامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی سایت :

هزینه طراحی سایت یکی از اصلی ترین فاکتورها برای متقاضیان است است. خیلی از اوقات ارزان بودن یا گران بودن هزینه طراحی سایت مد نظر نیست بلکه تناسب هزینه گرفته شده در ازای سایت طراحی شده حائز اهمیت است.

قطعا وبسایت شرکت بزرگی که خدمات گوناگونی دارد اصلا با یک وبسایت پرسنال برند قابل مقایسه نیست. علاوه بر این نحوه طراحی و کدنویسی سایت، تکنولوژی به کار رفته در طراحی سایت، شهرت شرکت نرم افزاری که پروژه را انجام می دهد، نوع پشتیبانی و خدمات پس از فروش همگی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایت هستند.

در ادامه به بررسی عوامل تاثیرگذار بر هزینه ی سایت می پردازیم :

1-    امکانات سایت :

یکی از اصلی ‌ترین موارد تاثیرگذار در هزینه‌ی سایت، امکانات سایت می باشد و دقیقا همان چیزی است که هر شخص در مرحله ‌ی اول طراحی سایت آن را تعیین می‌ کند و شامل مواردی مثل :

  • امکان طراحی چند زبانه سایت .
  • اخبار و مقالات(با امکان دسته بندی و آرشیو) .
  • مدیریت پروژه ها (با امکان دسته بندی) .
  • طراحی گالری تصاویر زیبا .
  • امکان عضو گیری و مدیریت کاربران و... است .

 

که این عوامل در همان قدم اول با توجه به احتیاج و درخواست متقاضی مشخص می ‌شود و ارتباط مستقیمی با افزایش و کاهش هزینه طراحی وب سایت دارد. بعضی وقت ها مشتری با یک سایت ساده و بدون امکانات گسترده می ‌‌تواند نیازهای خودش را مرتفع نماید.

در همچین حالتی هزینه ‌ی این نوع سایت ‌ها با سایت‌های دارای قابلیت ‌های گسترده خیلی فرق دارد، چون زمان و انرژی کمتری برای این طراحی در برابر سایت حرفه ‌ای مصرف می شود.

‌2- گرافیک سایت :

عامل بعدی که نقش موثری در هزینه ی سایت دارد گرافیک سایت می باشد. هرچقدر نوع و ساختار گرافیکی سایت پیشرفته تر باشد، گرافیست برای طراحی زحمت بیشتری خواهد کشید و به همین خاطر قیمت طراحی سایت زیاد تر می شود.

استفاده از برخی عناصر گرافیکی در طراحی سایت به این دلیل دارای اهمیت است که سبب می‌ شود افراد ارتباط بهتری با سایت بگیرند. این امر باعث افزایش بازدید کنندگان سایت شده و در نتیجه درآمد حاصل از سایت اینترنتی را افزایش می‌ دهد.

هر سایت در زمان طراحی احتیاج به کار های گرافیکی کوچک و بزرگی دارد که این کار های گرافیکی منجر به افزایش کیفیت سایت می‌ شوند. پس بهتر است کارهای گرافیکی سایت را شخصی که در این زمینه تخصص و تجربه دارد انجام دهد. و قطعا انجام کارهای گرافیکی به دست فرد متخصص، هزینه بیشتری دارد. زیرا به صورت حرفه‌ ای کار می ‌کند.

برای داشتن یک سایت با ترافیک بالا هرچقدر هم که از نظر برنامه نویسی و کدنویسی سایت در لول بهترین‌ ها باشید؛ به همان اندازه هم نباید از اهمیت طراحی گرافیکی سایت خود غافل بشوید.

طراحی یک سایت گرافیکی طبق قواعد سئو می‌تواند یکی از مواردی باشد که سبب بالا رفتن هزینه طراحی سایت می شود؛ چون هرچقدر نوع و ساختار گرافیکی قوی تر باشد،گرافیست برای طراحی زمان بیشتری صرف خواهد کرد و به همین خاطر قیمت طراحی سایت افزایش پیدا می‌ کند و در مقابلش هرچه گرافیک مورد نظر مشتری ساده تر باشد، هزینه ی طراحی سایت هم کمتر خواهد شد.

3 - بهینه سازی داخلی سایت :

بهینه سازی یا سئوی سایت همان موردی است که به ارتقا سایت در بازاریابی آنلاین کمک می ‌کند و این بالا رفتن اعتبار سایت در موتورهایی مصل گوگل، موجب می ‌شود با سرچ کردن یک کلمه مربوط با موضوع سایت، سایت شما در اولین صفحه سرچ گوگل نشان داده شود.

با نمایش سایت در صفحه اول نتایج سرچ گوگل، تعداد بازدیدکنندگان سایت زیاد می شود و به دنباله ی آن، درآمد حاصل از سایت هم افزایش می یابد. و با توسعه سایت شما، گوگل آن را در رتبه های بالاتر قرار خواهد داد.

برای اینکه سایت از نظر ابزار های جستجو بهینه باشد، باید برنامه نویسی آن مطابق با قواعد سئو باشد . قطعا هزینه طراحی چنین سایتی در مقابل سایت های ساده که این الزامات را در نظر نمی گیرند بالاتر است.

 

 4- سیستم مدیریت محتوا (cms) :

یکی از مواردی که در قیمت طراحی سایت نقش بسزایی دارد، استفاده از cms و نوع آن است. قیمت طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا یا cms کم تر از طراحی سایت با کد نویسی از ابتدا می‌ باشد.

طراحی سایت با کد نویسی از ابتدا به خاطر نیاز به تخصص و مهارت و همچنین تایم بالاتر برای طراحی، هزینه ی بیشتری هم دارد. در ازا cms ها معمولا رایگان بوده و هزینه ی خاصی برای طراحی سایت به دنبال ندارند.

به همین دلیل با کمک سیستم‌ های مدیریت محتوای رایگان، می‌ شود طراحی سایت را با قیمت معقولی انجام داد. در حال حاضر برای طراحی و راه اندازی سایت، cms های مختلفی وجود دارد که در میان آن‌ ها وردپرس و جوملا خواهان بیشتری داشته و غالبا مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

جدیدا حتی برای طراحی سایت های فروشگاهی بزرگ یا طراحی سایت با تعداد صفحات متعدد هم می شود از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کرد. البته موردی که در اینجا باید به آن توجه کرد این است اگر سایتی با کیفیت، امکانات و قابلیت های بالا می‌ خواهید، بهتر است از cms ها استفاده نکنید ؛چون سیستم های مدیریت محتوا نمی ‌توانند گزینه خوبی برای شما باشند و سایت هایی که با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا طراحی می‌شوند، امکانات کمی برای کاربر دارند.

5- استاتیک یا داینامیک بودن سایت :

همه ی سایت هایی که طراحی می ‌شوند یا استاتیک می باشند یا داینامیک. سایت های داینامیک به دلیل قابلیت های بیشتری که دارند در بین کاربران مرسوم تر بوده و خواهان زیادی دارند. از سوی دیگر سایت های استاتیک هزینه طراحی خیلی پایین داشته و تایم کمتری برای طراحی آن نیاز است.

سایت های استاتیک

این سایت ها اغلب خیلی ساده بوده و اطلاعات اصلی صاحب سایت بدون توضیحات و موارد اضافه در آن ثبت شده است. بروز و ویرایش کردن مطالب سایت های استاتیک تنها توسط شخصی که آشنا به برنامه نویسی یا طراحی سایت است پانجام می شود. از خواص سایت های استاتیک می شود به این موارد اشاره کرد :

  • هزینه طراحی ارزان
  • هزینه کمتر هاست
  • زمان کوتاه برای طراحی

در مقابل این سایت ها مشکلاتی هم دارند که از قبیل :

  • عدم جذابیت برای کاربران
  • نیاز به فردی آشنا به طراحی سایت و برنامه نویس برای تغییر مطالب سایت
  • عدم به روز بودن محتوای سایت و پیشرفت نکردن سایت در موتورهای جست‌وجو

وبسایت های استاتیک در قدیم بیشتر مورد استفاده قرار می ‌گرفتند اما امروزه سایت های داینامیک به خاطر امکانات خیلی زیاد، طرفداران بیشتری دارند.

سایت های داینامیک

این سایت ها نکات مثبت زیادی دارند که از مهم ترین آن ها این است که مالک سایت می ‌تواند محتوای سایت خود را تغییر دهد و آپدیت کند. این عمل احتیاج به دانش طراحی سایت و کد نویسی ندارد و از راه پنل مدیریتی قابلیت اجرا دارد.

سایت های داینامیک پویا و قابل توسعه بوده و امکان آپدیت و اضافه کردن ویژگی های جدید را دارند. محتوای جدید سایت موجب ایجاد تجربه بهتر در بازدید کنندگان و بالا رفتن بازدید سایت می‎ شود که این امر باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می‌ شود. در مقابل تمام این مزایا، سایت های داینامیک هزینه طراحی زیادی دارند و همچنین هزینه های نگهداری اطلاعات این سایت ها از سایت های استاتیک بالا تر می باشد.

روش طراحی سایت

در ادامه به بررسی 2 مورد از روش های طراحی سایت خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید. 

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک نرم‌ افزار منبع باز، سرویس‌ ساز و مدیریت محتوا در جهان است که افراد زیادی برای طراحی سایت از آن استفاده می ‌کنند. در اصل این نرم‌ا فزار در جهان امروزی به منبع درآمدی برای طراحان سایت تبدیل شده و به راحتی می شود از آن کسب درآمد کرد.

منبع باز بودن وردپرس موجب می ‌شود که شما به کد های آن دسترسی داشته باشید؛ به همین خاطر می ‌توانید بدون هیچ مهارت و شناختن زبانی، طراحی سایت خود را به آسانی و با معقول هزینه بر روی آن انجام دهید.

وردپرس برای نخستین بار در سال ۲۰۰۳ انتشار یافت. در آن زمان به صورت نسخه محدود تری از آن وجود داشت. حدود دو سال بعد از نشر، این نرم ‌افزار محدودیت را رد کرد و به عنوان یک نرم‌ا فزار متن باز کار می ‌کرد. همین موضوع باعث شد که افراد بیشتری برای استفاده از آن مشتاق شوند.

برای اینکه بتوانید با استفاده از این نرم افزار سایتی را طراحی کنید، باید یک سری پیش‌ نیازها را دارا باشید. این پیش نیازها دامنه (اسم سایت) و سرور میزبان می باشد که می ‌توانید با هزینه‌ های نسبتا کمی آن‌ها را فراهم کنید.

شایان ذکر است که نام دامنه، همان نام سایت شما می باشد و باید در انتخاب آن، به موضوع و صد البته خدماتی که انجام می‌ دهید توجه داشته باشید و ارتباط بین این دو مورد را چک کنید.

برای طراحی یک سایت اول احتیاج به سرور میزبان با فضای بالا ندارید و همان سرورهای معمولی با فضای محدود نیز کار شما را راه می اندازد. برای خرید سرور یا هاست میزبان، حتما به یک شرکت ارائه دهنده معتبر مراجعه کنید.

طراحی سایت با کدنویسی

طراحی یک وبسایت با کدنویسی به این شکل است که وبسایت شما از صفر تا صد توسط دولوپر ها و برنامه نویس های حرفه ای طراحی می شود و شما از کوچک ترین تا بزرگ ترین تعغیرات بنیادی برای وبسایت اراده و آزادی عمل بیشتری نسبت به وردپرس دارید ، چرا که شما می توانید تمامی المان های طراحی شده از صفر را تعغیر دهید.

از مزیت های این روش می توان به امنیت بالا، کیفیت بسیار مناسب، انعطاف پذیر بودن (از نظر ادیت تمامی موارد وبسایت و...)، سئو عالی و برخی موارد دیگر نام برد.

اما طراحی سایت با کدنویسی معایبی نیز دارد که شامل : هزینه بالا تر نسبت به وردپرس، زمان زیاد برای طراحی کامل سایت و برخی موارد دیگر می شود.

نتیجه گیری 

آیا میدانید مهم ترین دلیل همکاری نکردن اعضاء در واریز مبالغ ، نبودن اطلاع رسانی مناسب از وضعیت و گسترش روند کار پروژه تعاونی مسکن می‌ باشد. . یکی از راه هایی که می شود از آن برای اطلاع ‌رسانی روند پیشرفت پروژه بهره برد، وب سایت ویژه تعاونی مسکن می باشد که می تواند حاوی فیلم و تصویر باشد.

تعاونی ها می توانند به وسیله ی طراحی و ساخت وب سایت خدمات و پروژه های خود را معرفی کنند. از مهم ترین اهداف هر تعاونی مسکنی می توان اطلاع رسانی اشاره کرد. تعاونی ها می توانند موارد مربوط به پروژه های در حال تکامل و همچنین خبرهای مرتبط به پروژه های جدید و پیش فروش ها را با استفاده از وب سایت خود به اطلاع عموم برسانند. فرصت ایجاد سطح دسترسی های گوناگون برای مشاهده بخش های مختلف برای کاربران وجود دارد.