طراحی سایت فوری

بررسی نکات و روش طراحی سایت فوری برای کسانی که نیازه فوری به سایت دارند.در این مقاله تلاش میشود به نکات و شرایط طراخی سایت فوری اشاره کنیم.

امروزه هر کسب و کار و برندی برای فراگیر شدن به داشتن یک سایت خوب وابسته است. طراحی سایت یکی از ملزومات موفقیت در دنیای آنلاین است. برای طراحی سایت لازم است تا اقدامات زیادی انجام شود تا امکان تبادل سریع اطلاعات ، ایجاد ارتباط با کاربران و ارائه خدمات اینترنتی به وجود بیاید. طراحی سایت فوری به شما کمک می کند تا با سرعت بیشتری به این عرصه ورود کنید. فراموش نکنید که طراحی سایت اولین اقدام شما برای داشتن یک وب سایت موفق است و نقش کلیدی در عملکرد آن دارد. در این گفتار اطلاعات بیشتری پیرامون طراحی سایت فوری ارائه می شود.

 

طراحی سایت فوری چگونه است؟

 

 

 

مزایای طراحی سایت فوری چیست؟

فرآیند طراحی فوری سایت قطعا مزایا و معایبی را به همراه دارد که مهم ترین مزیت های آن سرعت روند کار و صرفه جویی در وقت، افزایش سرعت لود سایت، آپدیت فوری افزونه ها و تغییر فوری صفحات سایت هستند.

انواع طراحی سایت فوری چیست؟

زمانی که صحبت از طراحی سایت فوری می شود، باید به این نکته توجه کنیم که از طراحی فوری چه سایتی صحبت می کنیم. انواع طراحی سایت فوری به شرح زیر هستند:

  • سایت فوریت های پزشکی:منظور از این سایت، سایت مربوط به سازمان فوریت های پزشکی کشور است.
  • سایت غذا های فوری:منظور از این سایت، وب سایتی است که به مشتریان امکان سفارش دادن سریع غذا های فوری و انواع فست فود و... را بدهد.
  • سایت فروش فوری خودرو:منظور بخش فروش فوری وب سایت های شرکت های خودروسازی مانند شرکنت خودروسازی سایپا، ایران خودرو و... است.
  • سایت ترجمه فوری:منظور از این سایت، وب سایت های مربوط به دارالترجمه هایی است که امکان ارائه سریع خدمات ترجمه به متقاضیان را دارند.
  • سایت ثبت نام فوری:منظور از این سایت، سایت هایی است که مکانیزم هایی برای ثبت نام سریع وام یا خودرو و... را در اختیار متقاضیان می گذارند.
  • سایت دانلود فوری:منظور از این سایت سایت هایی است که با سرعت بالا و طی مراحلی سریع امکان دانلود نسخه کامل فیلم های سینمایی روز دنیا را می دهند.
  • سایت خبر های فوری:منظور طراحی سایت خبری است که بتواند اخبار مهم را فورا برای عموم پوشش بدهد مانند سایت خبر فوری نرخ ارز، سایت خبر فوری ورزشی و....
  • سايت بليط فوري:منظور از این سایت سایت هایی است که افراد می توانند بلیط یک کنسرت، یک سانس استخر یا سینما و... را به سرعت از طریق آن تهیه کنند.

تمامی موارد ذکر شده به نوبه خود یکی از انواع طراحی سایت فوری هستند.

 

همچنین بخوانید: طراحی سایت شرکتی 

 

روش های طراحی سایت چگونه است؟ (کد نویسی و وردپرسی)

روش های مختلفی برای طراحی سایت فوری وجود از جمله استفاده از قالب سایت های آماده ، استفاده از سایت سازها ، کدنویسی و... همگی روش هایی هستند که می توان برای طراحی سایت مورد استفاده قرار داد. البته بسته به نوع سایت و رابط های کاربری مورد نیاز سایت و قالبی که برای سایت انتخاب می کنید مراحل و روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. برای مثال سریع ترین راه برای ساختن یک وب سایت استفاده از قالب های از پیش طراحی شده ورپرسی است.

در رتبه دوم طراحی وب سایت با وردپرس با استفاده از سایت سازهایی مثل المنتور و ویژوال کامپوزر می توان به راحتی یک سایت طراحی کرد.  چون سایت ورد پرسی نیاز به کد نویسی توسط کاربر ندارد و با استفاده از صفحه سازها می توان به راحتی طراحی آن را انجام داد . بله ید قالب ها و صفحات از پیش ساخته شده و اضافه کردن سلیقه ای چند ویژگی به سرعت هر چه تمام تر می توانید یک وب سایت داشته باشید. اما مشکلی که در این رابطه ممکن است وجود داشته باشد این است که با وجود توانایی ایجاد تغییرات جزیی بیشتر قالب سایت های آماده در نهایت شباهت زیادی به هم دارند. شما می توانید برای طراحی سایت فوری از یک تیم حرفه ای طراح سایت کمک بگیرید تا سایت شما به صورت کاملا اختصاصی طراحی سود و ریسک تشابه یا وب سایت های دیگر به حداقل برسانید.

 

همچنین بخوانید : طراحی سایت پزشکی

 

نکات طراحی سایت فوری

 

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت فوری چیست؟

عنوان مختلفی می توانند بر هزینه ژراتی سایت فوری تاثیر بگذارند. نوع قالب انتخابی ، منابع لازم برای میزبانی و پشتیبانی از سایت ، نوع افزونه ها ، می آن تغییرات سفارشی اعمال شده ، سرویس های مورد نیاز ، نوع سایت و.... همگی بر هزینه طراحی سایت موثر هستند. بسته به هر کدام از این موارد و نیز پارامترهای دیگر مانند هزینه تیم کدنویسی و پشتیبانی از سایت ممکن است طراحی یک وب سایت تعرفه های متفاوتی داشته باشد.

 

اقدامات قبل از طراحی سایت فوری

قبل از اقدام به طراحی سایت فوری، باید حتما موارد زیر را برای تند تر پیش رفتن روند طراحی سایت، در نظر بگیرید.

آماده ‌سازی سریع محتوا

اگر در راه اندازی سریع وب سایت محتوای سایت از قبل آماده شده باشد، به تبع این امر تاثیری به سزایی هم در ساخت فوری سایت خواهد داشت. اما اگر کسی سایت فوری بخواهد اما قبلا آنچه پیش نیاز فرآیند طراحی سایت فوری بوده باشد را انجام نداده باشد، پس نمی تواند انتظار طراحی سریع و نتیجه ای بی دردسر را داشته باشد.

عکس برداری فوری از محصولات

کارفرما می تواند با دوربین موبایل، دوربین حرفه ای عکس برداری و... از اماکن،‌ سالن ها، سردر، محصولات و پروژه ها و... عکس بگیرد و یا اینکه با آژانس‌ های تخصصی عکس برداری دیجیتال و... تماس حاصل کند و این کار را به آن ها محول کند. این عکس های آماده یکی دیگر از پیش نیاز های فرایند طراحی سایت فوری هستند که باید آن ها را برای تیم طراح سایت فوری ارسال کند.

انعقاد سریع قرارداد

اگر زمانی نیاز فوری به وب سایت پیدا کردید پس باید در تشکیلات خود روال های معمول طولانی مدت اخذ تاییدیه های انعقاد قرارداد را خیلی سریع طی کنید و مراحلی مانند انعقاد قرارداد و واریز پیش پرداخت که شرط شروع پروژه اهستند را به سرعت انجام بدهید تا پروژه بتواند فورا شروع شده و زود تر هم به انجام برسد.

پرهیز از عجله و بی ‌کیفیتی در فوریت ‌ها

شما باید هنگام درخواست و سفارش طراحی فوری سایت از عجله ای انجام دادن مراحل و نسنجیده وارد پروژه شدن پرهیز کنید، گرچه فرآیند این نوع طراحی سایت سریع و فوری است اما حتما تعریف پروژه را دقیق کنید، در نهایت مراقب باشید که شرکتی که فرآیند طراحی فوری سایت را به آن سپرده اید، به بهانه کار فوری، کار بی کیفیت به شما ارائه ندهد.

کاهش بعضی حساسیت ها

به یاد داشته باشید که شما یک پروژه فوری و تقریبا بدون ایراد و با کیفیت می خواهید پس یکی از نکاتی که شما باید متناسب با تقاضای راه اندازی فوری سایت به خاطر داشته باشید، کاستن از بعضی حساسیت هایی است که اگر پروژه به اندازه کافی وقت داشت، کاملا قابل قبول بود اما زمانی که پسوند فوری را برای طراحی سایت استفاده می کنید، به این منزله است که عجله دارید و باید برخی از پارامتر ها را در انجام این فرآیند نادیده بگیرید.

سوالات متداول

در این بخش از متن به چند سوال مهم و رایج پیرامون مقوله طراحی سایت فوری پرداخته ایم.

آیا قیمت طراحی سایت فوری بیشتر از سایر طراحی سایت ها است؟

پاسخ ما به این سوال خیر است. در واقع، به طور کلی نوع سایت که می تواند شرکتی، فروشگاهی، خبری و … باشد، در قیمت این فرایند تاثیر می گذارد. در حقیقت، طراحی و ساخت فوری سایت به معنی بیشتر شدن هزینه طراحی نیست بلکه به این معناست که زمان لازم برای طراحی آن قبلا توسط طراحی صرف شده است.

آیا طراحی سایت فوری امکان پذیر است؟

بله اما در نظر داشته باشید که در این روش نمی‌ توان هیچ سایتی را از ابتدا کدنویسی کرد و در یک روز به پایان رساند بلکه‌ لازمه‌ طراحی سایت فوری این است که بسیاری از موارد از قبل آماده باشند به طور مثال بخش های تماس با ما، درباره ما و.... از این موارد هستند.

طراحی سایت فوری برای چه افرادی مناسب است؟

طراحی سایت فوری مناسب افرادی است که زمان محدودی دارند و می خواهند که در سریع ترین زمان ممکن سایت خود را در اختیار کاربرانشان قرار بدهند.

چه تفاوتی بین طراحی سایت فوری و طراحی انواع سایت است؟

در واقع هیچ تفاوتی در کیفیت طراحی سایت فوری با سایر طراحی انواع سایت ها وجود ندارد. طراحی سایت فوری، صرفا از نظر زمان تحویل با سایر طراحی سایت ها تفاوت دارد و معمولا از سایت ساز های از پیش آماده شده استفاده می شود و باید برخی قسمت های سایت از قبل آماده شده باشند.

چگونه می توان برای طراحی سایت فوری اقدام کرد؟

پیشنهاد ما به شما این است که پیش از ثبت سفارش برای طراحی سایت فوری، با مشاوران پارس سئو تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاوران این مجموعه با توجه به تجربه ای که طی سالیان متمادی کسب کرده اند، بهترین پکیج فوری و آماده را به شما پیشنهاد می دهند.

 

همچنین بخوانید: 7 دلیل اهمیت طراحی سایت برای موفقیت کسب و کارها

 

قیمت طراحی سایت فوری

نکات مهم در فرآیند طراحی سایت فوری

از نکاتی که در فرآیند طراحی سایت فوری باید رعایت شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باید طی این فرآیند قوانین و مقررات سئو رعایت شده باشد. چراکه در صورت عدم توجه به سئوی اولیه قبل از طراحی سایت فوری، پس از گذشت مدتی از راه اندازی سایت، مشکلاتی از قبیل عدم شناسایی سایت توسط موتور های جستجو و... به وجود خواهد آمد.
  • در طراحی فوری سایت می بایست از اصول استاندارد و جهانی پیروی کرد. لذا سایت ‌های موجوداز قبیل سایت ‌های آماده و یا سایت ‌هایی که به صورت فوری، طراحی و راه‌اندازی می ‌شوند، کاملا واکنشگرا و یا به اصطلاح ریسپانسیو هستند. این سایت ها قابلیت انطباق و سازگاری با دستگا‌ه های مختلف مانند موبایل، تبلت، کامپیوتر، لب تاب و... را دارند.
  • یکی از مقوله ‌های بسیار مهم در طراحی فوری سایت، پشتیبانی و ارائه‌ خدمات پس از طراحی سایت و راه ‌اندازی آن است. سایت و یا شرکتی که فرآیند طراحی و ساخت فوری سایت را انجام می دهد باید پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود ارائه کند.
  • امکان طراحی فوری سایت برای زمینه‌ های مختلف فروشگاهی، شرکتی، خبری، شخصی، املاک، پزشکی، گردشگری، تبلیغاتی، اداری، سازمانی و ... وجود دارد و تنها مختص به یک زمینه خاص نیست.
  • باید این امکان وجود داشته باشد که پس از تحویل سایت به مشتری، او امکان دسترسی به مدیریت سایت را داشته باشد و صاحب سایت به راحتی امکان درج محتوا و محصول و حتی ویرایش و ایجاد تغییر دلخواه در سایت را داشته باشد.
  • سایت هایی که به صورت فوری طراحی می شوند باید از گرافیک بالا و زیبایی برخوردار باشند و دامنه با پسوند مورد نظر مشتری و یک عدد هاست متناسب با سایتی که طراحی می ‌شود هم در اختیار مشتری قرار بگیرد.

سخن آخر

در این گفتار اطلاعات جامعی پیرامون طراحی فوری سایت بیان شد. برای طراحی فوری سایت می توانید از یک مجموعه طراحی آنلاین کمک بگیرید. تیم پارس سئو یکی از بهترین گزینه ها برای سفارش طراحی سایت فوری و سئو است. کارشناس مجموعه پارس سئو با آنالیز دقیق رقبا ، مشورت با کار فرما و طراحی استراتژی مناسب برای طراحی سایت ، یک وب سایت حرفه ای و با کیفیت برای شما طراحی خواهد کرد. مجموعه پارس سئو هم چنین خدمات ارزنده ای در زمینه آنالیز سایت ، سئو سایت ، تولید محتوا حرفه ای و... ارائه می دهد. اگر هدف شما طراحی یک سایت حرفه ای با انجام اصلاحات کارآمد برای افزایش بازدید و کیل درآمد از وب سایتتان هستید می توانید به وب سایت پارس سئو مراجعه کنید.