طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت | پارس سئو

در ایران افراد زیادی هستن که نیاز دارن کار های خود را بدون نیاز به رفتن به دفاتر پیشخوان کار های خود را مجازی انجام دهند و طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت یکی از سایت هایی است که مردم به آن نیاز دارند

طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت

این روزها بسیاری از ارگان ها و دستگاه های اجرایی خدمات خود را به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می دهند. افراد نیز برای انجام کارهای الکترونیکی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه می کنند.

در واقع این دفاتر برای ارائه این خدمات راه اندازی شده اند و در همه شهرها نیز وجود دارند. اگر شما نیز مدیریت یکی از این دفاتر را بر عهده دارید، می توانید یک وب سایت طراحی کنید و فعالیت ها و خدمات خود را در این وب سایت معرفی نمایید. در این مقاله در مورد طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت صحبت کرده و اطلاعاتی در این زمینه در اختیارتان قرار می دهیم.

امکانات سایت دفاتر پیشخوان دولت

طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت شامل امکانات زیر می باشد:

  • بخش رزومه و شرح فعالیت ها: ارائه رزومه و شرح فعالیت ها یکی از مهم ترین بخش هایی است که در امکانات سایت دفاتر پیشخوان دولت لحاظ می شود. دفاتر پیشخوان دولت خدمات یکسانی ندارد. از این رو، کاربر می تواند قبل از مراجعه حضوری با مطالعه این بخش از خدمات دفتر مورد نظر آگاهی یابد.
  • اطلاعات دفتر: بخشی از سایت به اطلاعاتی چون آدرس، شماره تماس، ساعت کاری دفتر و ... اختصاص دارد.
  • نمایش آدرس دقیق: دفاتر متعددی در سطح شهر وجود دارند. در طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت امکان نمایش آدرس بر روی نقشه گوگل در نظر گرفته می شود تا پیدا کردن محل دقیق دفتر برای کاربر راحت باشد.
  • درج اخبار و رویدادها: در این بخش جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها وارد می گردد و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

علاوه بر موارد عنوان شده می توان بخش های دیگری چون درج مقالات و مطالب مفید، سوالات متداول، فرم تماس، بخش پرسش و پاسخ، گالری تصاویر، عضویت کاربران و ... را نیز به طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت اضافه نمود.

تعدادی از مدیران نیز ترجیح می دهند برخی از خدمات خود را به صورت آنلاین به کاربران ارائه دهند و سایت خود را با امکانات بیشتری در اختیار افراد بگذارند. این موارد توسط تیم طراحی مورد بررسی قرار می گیرد و با توجه به نظر صاحب سایت انجام می شود.

طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت

نکات مهم در طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت

طراحی سایت یک تخصص محسوب می شود و باید به دست افراد حرفه ای و باتجربه انجام شود. فرد متخصص با توجه به موضوع سایت، طرح مناسبی را برای آن در نظر می گیرد و امکانات و ویژگی های سایت را نیز متناسب با موضوع طراحی می کند تا سایتی حرفه ای و کارآمد تحویل دهد. ویژگی هایی که در طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت باید مورد توجه قرار گیرد، عبارتند از:

  • سایت دفاتر پیشخوان دولت باید سرعت لود مناسبی داشته باشد و باز شدن آن زیاد طول نکشد. در این صورت کاربر از باز کردن سایت پشیمان شده و تمایلی به استفاده از آن نخواهد داشت.
  • قالب سایت باید رنگ مناسبی داشته باشد و از فونت خوبی در آن استفاده شده باشد. رنگ سایت نباید خیلی روشن یا بسیار تیره باشد و باعث خستگی کاربر شود.
  • وضعیت قرارگیری منوی سایت، فرم تماس، بخش جستجوی سایت و ... نیز بسیار مهم است. کاربر باید دسترسی آسانی به امکانات سایت داشته باشد و به راحتی گزینه مورد نظر خود را پیدا کند.
  • توصیه می شود محتواهای جذابی تولید کنید و در بخشی از سایت به اشتراک بگذارید. محتوای جذاب باعث می شود تا کاربر مدت زمان بیشتری در سایت بماند و ترافیک سایت را بالا ببرد.

کلام آخر

در این مقاله در مورد طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت صحبت کردیم و ویژگی ها و امکانات آن را بیان نمودیم. همان طور که در بالا اشاره شد، یکی از مهم ترین دلایل طراحی سایت دفاتر پیشخوان دولت، معرفی خدمات سایت می باشد.

شما می توانید لیستی از فعالیت های دفتر تهیه کنید و آن را از طریق وب سایت به کاربران خود معرفی نمایید. علاوه بر این، این فرصت را دارید که جدیدترین اخبار و اطلاعیه های مربوط به فعالیت های دفتر را در اختیار کاربران قرار دهید و آن ها از زمان ثبت نام و ... آگاه نمایید. حتی می توانید برخی از فعالیت های خود را به صورت آنلاین ارائه دهید و با این کار مراجعه به دفتر را کاهش دهید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

 

طراحی سایت خود را به تیم پارس سئو بسپارید با کلیک روی طراحی سایت میتوانید برای طراحی سایت خود اقدام نمایید