طراحی سایت وکالت

طراحی سایت وکالت به همراه بهترین قیمت و کیفیت. با پارس سئو می توانید به بهترین شکل برای خود با هزینه کم طراحی سایت کنید.

طراحی سایت وکالت

در عصرجدید تکنولوژی همه کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است. به علاوه شبکه های اجتماعی به بستری پر بازده برای فعالیت و کسب درآمد تبدیل شده اند. بر همین اساس داشتن یک سایت خوب برای هر کسب و کاری در این زمینه لازم و ضرروری است. در واقع می توان گفت بسیاری از افراد برای پیدا کردن وکیل و همچنین مشاوره با آن در اینترنت جستجو می کنند. طراحی سایت وکالت نیز بر همین اساس صورت می گیرد. طراحی یک وب سایت خوب برای وکلا بسیار حائز اهمیت است. با ما همراه باشید تاَ اطلاعات جامع تری درباره طراحی سایت وکالت در اختیار شما قرار دهیم.‌

طراحی سایت وکیل ها

طراحی سایت وکالت چه مزایایی دارد؟

با توجه به زمان و هزینه ای که برای طراحی سایت وکالت قرار است صرف کنید، لازم است اول مزایای این سایت را بررسی کنید. بررسی این مزایا به شما این امکان را می دهد که با آگاهی کامل اقدام به طراحی یک سایت وکالت نمایید. با توجه به اینکه مزایای طراحی سایت وکالت بسیار زیاد است. ما قادر به گفتن همه آن ها نیستیم پس اکنون مهم ترین این مزایا را بررسی می کنیم.

بررسی رزومه وکلا

به دلیل اهمیت کار وکالت بسیاری از افراد ابتدا باید به وکیل اعتماد کنند تا پرونده و کارهای خود را به این افراد با اطمینان خاطر بسپارند. در طراحی سایت وکالت قسمتی وجود دارد که وکلا می توانند رزومه خود را در آن قسمت قرار دهند. اشخاص با بررسی این رزومه و مشاهده پرونده های موفق و ناموفق این وکیل می توانند با آگاهی و اعتماد آن را انتخاب کنند. در واقع شما با قرار دادن رزومه خود درون سایت اعتماد مخاطب را جلب می کنید.

ثبت نظرات کاربران

هر شخصی که از تجربیات و راهنمایی های شما استفاده کرده و یا اینکه پرونده خود را به شما سپرده می تواند در سایت شما مشارکت کند. به عبارت دیگر این افراد می توانند با ثبت نظرات خود کار شما را تضمین کنند. نظرات در جلب اعتماد و جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار هستند. افراد با خواندن این نظرات بیشتر به شما اعتماد می کنند. ثبت نظرات در طراحی سایت وکالت خود یک تبلیغ کارآمد برای جذب مخاطب به حساب می آید.

دیده شدن

در دنیای امروز و فضای دیجیتال دیده شدن به میزان چشمگیری در افزایش درآمد شما تاثیرگذار است. افراد دیگر به روش های سنتی به دنبال وکیل و انجام خدمات خود نیستند. بلکه فقط با یک سرچ ساده در گوگل سعی می کنند کارهای خود را انجام دهند. فردی که به دنبال وکیل است و در گوگل سرچ می کند اگر طراحی سایت وکالت شما به خوبی انجام شود، سایت شما در صفحه اول گوگل به نمایش در می آید. این امر خود می تواند مخاطب را تشویق کند که از خدمات شما بهره بگیرد.

دسترسی سریع و آسان به اطلاعات

در طراحی سایت وکالت قسمتی مختص به ثبت و بایگانی پرونده های موکلین است. این قسمت به وکیل کمک می کند تا سریع تر بتواند به اطلاعات موکلین دسترسی پیدا کند. همین امر می تواند در صرف زمان برای وکیل و موکل بسیار تاثیر گذار باشد. در واقع وکیل دسترسی آسان تری به اطلاعات دارد که این امر خود بازده کار را دو چندان می کند.

محتوا رایگان

شما نیز حتماً متوجه سوالات بعضی از افراد در زمینه وکالت شده اید. بعضی از این سوال ها تکراری و مشابه هستند، خیلی ساده و کوتاه وکلا می توانند به این سوال ها پاسخ داده و مشکلات افراد را حل کنند. در طراحی سایت وکالت بسیاری از وکلا می توانند پاسخ سوالات مربوط به بیمه، حق مالیات و...را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهند. این امر می تواند موکل را جذب و اعتماد آن را دوچندان کند.

خدمات آنلاین

همه وکلا برای پیشرفت و توسعه در کار خود باید به سمت فضای آنلاین بروند. طراحی سایت وکالت نیز می تواند در این راه کمک شایانی به این افراد کند. منظور از خدمات آنلاین، خدماتی مانند مشاوره حقوقی آنلاین، آموزش های حقوقی، پرسش و پاسخ سوالات کاربران، تنظیم قراردادهای داخلی و خارجی و...است.

خدمات آنلاین چند مزیت دارد. مثلاً اینکه موکلین می توانند هر زمان که به اطلاعات جدید در این زمینه نیاز داشتند با وکلا ارتباط بگیرند. مزیت دیگر نیز این است که موکل می تواند هزینه این راهنمایی و این خدمات را به صورت آنلاین پرداخت کند. در این نوع خدمات نیازی به رفت و آمدهای مکرر و اتلاف وقت و هزینه نیست. به علاوه وکلا می توانند با این خدمات کسب درآمد کنند و نیازی نیست که حتماً با قبول پرونده به درآمد برسند.

سهولت در روند پذیرش مراجعه کنندگان

دیگر روش های قدیمی برای پذیرش مراجعه کنندگان بازدهی قبل را ندارد زیرا با زیاد شدن مشغله افراد فرصت و زمان کافی برای طی مراحل پذیرش را ندارد. به علاوه روش های قدیمی پذیرش هزینه بیشتری نیز برای وکلا و موکلین به همراه دارد. به همین دلیل هر دو سعی می کنند از روش های مدرن استفاده کنند. شما با طراحی سایت وکالت می توانید پذیرش مراجعه کنندگان خود را با سرعت و سهولت بیشتری انجام دهید. همچنین قادر خواهید بود به راحتی با موکلین خود صحبت کنید و مشکلات آن‌ ها را سریع‌ تر حل کنید.

جذب موکل از سراسر کشور

در طراحی سایت وکالت این امکان برای وکلا وجود دارد که بتوانند از سراسر ایران موکل پذیرش کنند. در روش های قدیمی امکان گرفتن پرونده و ارائه خدمات در سطح وسیعی نبوده اما فعالیت در فضای مجازی ارائه خدمات در سطح گسترده را امکان پذیر کرده است. با سایت وکالت می ‌توانید با پذیرش و ارائه خدمات در سراسر کشور به افزایش درآمد و پیشرفت خود کمک فراوانی کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

مزیت قابل توجهی که طراحی سایت وکالت دارد این است که به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می شود. این پشتیبانی می تواند در پذیرش و ارائه خدمات به موکلان بسیار کارآمد باشد. تجربیات نشان داده سایت ها و مجموعه هایی که پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند توانستند پیشرفت چشمگیری داشته باشند. به علاوه از نظر درآمد نیز درآمد بیشتری را کسب کردند.

مدت زمان لازم برای طراحی وب سایت وکالت

برای ساخت هر سایتی مدت زمانی تعیین می شود. سایت های وکالت نیز این قاعده مستثنی نیستند. زمان طراحی این سایت ها به عوامل متعددی بستگی دارد. اما به طور کلی بین ۵ تا ۴۵ روز طراحی سایت زمان می برد. با توجه به اینکه این عوامل بسیار زیاد هستند چند نمونه از آن ها را بیان می کنیم.

امکانات

امکانات سایت مهم ترین بخش آن به حساب می آیند. هر چقدر این امکانات بیشتر باشد طراحی سایت به زمان بیشتری نیاز دارد. البته این نکته نیز مهم است که بدانید سایت هایی که امکانات بیشتری دارند کاربران با آن ها راحت تر تعامل می کنند. پس امکانات نقش کلیدی در بازده سایت را دارند. بهتر است در هنگام طراحی سایت از امکانات ویژه و مفید استفاده کنید.

روش طراحی سایت

امروزه طراحان سایت با روش های مختلف و متنوعی می توانند یک سایت را طراحی کنند. استفاده از این روش ها عملکرد سایت را بهبود می بخشد. البته هزینه و زمان هر کدام از این روش ها متفاوت است. معمولاً با توجه به هزینه ای که شما صرف طراحی می‌ کنید، روش طراحی را مشخص می کنند. بهتر است در هنگام طراحی سایت فقط به فکر هزینه و زمان نباشید. این سایت در آینده شغلی شما را مشخص می کند و در آینده برای شما درآمد قابل توجهی دارد پس بهتر است وقت و هزینه قابل قبولی برای طراحی آن اختصاص دهید.

مرکز طراحی سایت وکالت

مراکز فراوانی وجود دارند که به طراحی سایت وکالت مشغول هستند. این مراکز زمان ساخت سایت را مشخص می کنند. اما نکته حائز اهمیت این است که شما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. بهتر است از مرکزی بهره ببرید که تجربه فراوانی در این زمینه دارند. به علاوه مراکزی که تجربه لازم در این زمینه را دارند زودتر می توانند سایت مناسب را برای شما با کیفیت بالا طراحی کنند. بر کسی پوشیده نیست که کیفیت و دیده شدن سایت نیز به طراحی آن بستگی دارد پس سعی کنید به مجموعه معتبر و کاربلد مراجعه کنید.

گرافیک سایت

گرافیک اختصاصی سایت بسیار زمان بر و خسته کننده است. اگر شرکتی کار گرافیک اختصاصی برای سایت وکالت را انجام دهد مبلغ بسیار زیاد و هنگفتی از شما خواهد گرفت. پس با توجه به اینکه آیا شما گرافیک اختصاصی می خواهید یا نه مدت زمان طراحی سایت مشخص می شود. قطعاً سایت هایی که تقاضای گرافیک اختصاصی دارند مدت زمان بیشتری برای آماده شدن باید صبر کنند. پس اگر برای طراحی سایت خود عجله دارید بهتر است از گرافیک اختصاصی استفاده نکنید.

روش طراحی سایت وکالت

حتما تا به حال به سایت های فراوانی در گوگل و سایر مرورگر ها مراجعه کرده اید. هر کدام از این سایت ها با یک روشی طراحی شده شده اند. روش طراحی در بازده نهایی سایت بسیار تاثیر گذار است. البته این روش طراحی به چند فاکتور دارد از جمله هزینه و هدف شما بستگی دارد بهتر است از روش های پر بازده برای طراحی سایت وکالت استفاده کنید.

طراحی سایت وکالت ورد پرسی

بعضی وکلا نمی خواهند هزینه زیادی برای طراحی یک سایت اختصاص دهند. این افراد می توانند از سایت های ورد پرسی استفاده کنند. در واقع ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوا است که مجموعه ای از کد های آماده دارد در این گونه طراحی نیازی نیست برای هر قابلیتی کد نویسی مجزا انجام شود. سایت های ورد پرسی از نظر و جهات مختلف مانند امنیت، سرعت، تجربه کاربری هیچ تفاوتی با سایت های اختصاصی ندارد. امروزه بسیاری از سایت های بزرگ کشور نیز طراحی ورد پرسی دارند.

اهداف

در ابتدا برای انتخاب روش طراحی سایت وکالت باید هدف صاحب سایت مشخص شود. معمولاً در جلساتی که به صورت حضوری یا تلفنی صورت می گیرد بین طراحان و صاحب سایت توافق انجام می شود. در این جلسه صاحب سایت از هدف و هزینه خود برای طراحی این سایت می گوید. طراحان با شنیدن صحبت های صاحب سایت به یک نتیجه کلی می رسند که از چه روشی برای طراحی سایت استفاده کنند.

سئو سایت

سئو سایت برای دیده شدن و رونق آن بسیار حائز اهمیت است. مهم نیست که شما از چه روشی برای ساخت و طراحی سایت وکالت  بهره می گیرید. بلکه امر مهم این است که سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. تدابیر و راهکارهای متفاوتی برای قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل وجود دارد.

امنیت

درون سایت شما اطلاعات کاربران و موکلان وجود دارد. بر همین مبنا امنیت این سایت ها بسیار مهم است. شاید یک سایت معمولی نیاز به امنیت ویژه نداشته باشد. اما این سایت های حقوقی که با اطلاعات کاربران در ارتباط هستند باید از امنیت بالایی برخوردار باشند. بهتر است در روشی که برای طراحی سایت وکالت استفاده می شود اولویت خود را امنیت سایت قرار دهید.

ریسپانسیو سایت وکالت

ریسپانسیو وب سایت وکالت بسیار در بازدهی آن تاثیر گذار است. شاید شما ندانید که ریسپانسیو چیست؟ در واقع ریسپانسیو برای طراحی هر سایتی لازم و ضروری است. کاربران مختلف ممکن است با سیستم های متنوع به سایت شما مراجعه کنند. اگرسایت شما ریسپانسیو خوبی نداشته باشد در صفحه نمایش کاربران به خوبی به نمایش در نمی آید.

این امر سبب می شود افراد از سایت شما استفاده نکنند. قطعاً با ورود و خروج یکباره کاربران به سایت شما، رتبه سایت نزد گوگل پایین می آید. همین امر سبب می شود در صفحه اول گوگل قرار نگیرد و بازدهی خوبی نداشته باشد. پس از هر روشی برای طراحی سایت استفاده می شود به ریسپانسیو دقت ویژه کنید.

سخن پایانی

با توجه به گسترده شدن فعالیت فضای مجازی و نقش آن در رونق کسب و کار و پیشرفت افراد بهتر است در هیچ زمینه ای از فعالیت در فضای مجازی و دیجیتال غافل نشویم. وکلا نیز می توانند با طراحی سایت وکالت بدون صرف هزینه زیادی کسب درآمد کنند. در این سایت ها نیازی نیست که حتماً وکلا برای رسیدن به درآمد پرونده قبول کنند بلکه با ارائه خدمات دیگر نیز می توانند به درآمد برسند. طراحی یک سایت بسیار مهم است و بهتر است از افراد ماهری برای طراحی سایت کمک بگیرید. از جمله مجموعه هایی که شما می توانید به آن ها مراجعه کنید پارس سئو است. این مجموعه با سال ها تجربه می تواند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهد.